Publicat per

Anem a l’interior de la publicació!

Aquí teniu el disseny de tres pàgines interiors de la revista CARE que pertanyen al sumari i a un article format per dues dobles pàgines.

Per aquesta entrega s’han utilitzat diversos elements com ara imatges i fotografies, que segueixen els estils gràfics definits en les anteriors entregues, ja que és molt important que la revista sigui continuista en cada una de les seves pàgines, però a la vegada, cada article té composicions diferents per tal de captar l’atenció del lector.

Cal destacar que s’ha considerat a la tipografia no només per ser llegida, sinó com a un element gràfic que ajuda a separar el contingut. Per aquest motiu s’han escollit diversos colors i cossos de text per establir una jerarquia ben marcada i així poder diferenciar els titulars, subtitulars, textos destacats i paràgrafs de text. Per exemple, pels titulars he escollit una tipografia més gran, en negreta i en color taronja, ja que és el text més destacat. Per les cites he escollit la versió en cursiva i en blau, i pels paràgrafs de text un cos més petit i en color blanc o negre, per tal d’optimitzar la llegibilitat dels textos més llargs.

Al llarg del procés de disseny s’han anat ajustant tant la retícula com els diferents elements que componen cada pàgina per aconseguir una maquetació el més òptima possible, donant prioritat a la llegibilitat mitjançant la distribució i la coherència de la tipografia i els recursos gràfics.

Debat0el Anem a l’interior de la publicació!